یوگا از تبلیغ تا تحقیق

بررسی حقیقت یوگا

یوگا از تبلیغ تا تحقیق

بررسی حقیقت یوگا

یوگا از تبلیغ تا تحقیق

در این وبلاگ بر آنیم تا حقیقت یوگا را بدون نقاب آشکار کنیم.
یوگا ویترینی دارد و حقیقتی! آنچه غالبا افراد از یوگا می شناسند ویترین یوگا در فضای تبلیغی است که بسیار متفاوت است با حقیقت یوگا، که به حول و قوه ی الهی با برداشته شدن این نقاب از چهره ی یوگا حقیقت آن آشکار خواهد شد.

بسم الله الرحمن الرحیم
شیطان در طول تاریخ  همیشه به دنبال منحرف ساختن بشر بوده است.   همواره بر انسان القاء کرده که این عالم خدای یکتایی ندارد، معنویتی الهی بر این جهان حاکم نیست ،بلکه آنچه که هست خدایان و الهه های گوناکون است که سرنوشت این عالم را بدست دارند وامور آن را تدبیر می کنند. ولی در حقیقت در مسیر پرستش این خدایان متعدد ، بشر را به سمت خضوع و خشوع وفرمانبرداری از خود هدایت می نماید. و در ادوار مختلف زندگی بشر همواره این افکار و اعتقادات را از راههای گوناگون در چهره ی مکاتب مختلفی به بشر عرضه نموده است. یکی از این مکاتبی که در این سیر شکل گرفت و به سرعت رشد نمود هندوئیسم بود که به خاطر وجود درونمایه های مناسب در آن به شدت مورد توجه نظام شیطانی عالم قرار گرفت. 
هندوئیسم متشکل است از نحله ها و فرقه های بسیار متعددی، لکن این فرق مختلف در هندوئیسم نخ تسبیحی دارد که دانه های پر شمار آنرا به گرد خود جمع میکند ، و این نخ تسبیح و شیرازه، سلوکی است که در سیر رشد و گسترش هندوئیسم شکل گرفت و آهسته آهسته به یک نظام واحد در دل فرقه های گوناگون هندوئیسم تبدیل شد. این نظام و سلوک واحد متناسب با دوره ها و فرهنگ های مختلف بشری چهره و ظاهر خود را تغییر داد تا بماند ، و ماند و گسترش یافت و اینک چند سالی است که با نقاب ورزش خود را به جوامع انسانی تحمیل نموده است .
این سلوک شیطانی چیزی نیست جز  یوگا. بله یوگائی که جامعه ی ما آنرا ورزش میداند همان سلوک عرفانی هندوئیسم است.
این حقیر با توجه به مطالعاتی که در زمینه ی عرفان های موجود در زمان حاضر انجام داده ام بر خود لازم دانستم که نقاب از چهره ی این مسیر شیطانی بردارم تا انسانهای موحد تحت عنوان ورزش و آرامش و عناوین کذب اینچنینی در دام آن اسیر نشوند.
باشد که مورد رضایت یکتای بی همتای عالم قرار گیرد.
                                                            والسلام علی من اتبع الهدی